Готівкою, Банківської картою, Безготівковий розрахунок, Кредит і розстрочка
Велосипед Titan Fox 2025 - гарний вибір для їзди по місту та передмістю. Обладнаний якісною японською трансмісією та амортизаційною вилкою з локаутом. Велосипед зібраний на алюмінієвій рамі та укомплектований амортизаційною вилкою, 24-швидкісною трансмісією, дисковими механічними гальмами, підніжкою, крилами.
Рама виготовлена з алюмінієвого сплаву, і за рахунок невеликої ваги дозволить легко транспортувати велосипед сходами та підіймати на бордюри. Великий запас міцності допоможе конструкції довше залишатися у робочому стані. Занижена геометрія допоможе уникнути небажаних травм при різкому гальмуванні. Пластикові крила допоможуть захистити від бризок з-під коліс.
Пружинно-еластомірна вилка забезпечить стійкість велосипеда та додасть комфорту при їзді нерівностями. Сталева пружина, встановлена в лівій нозі, відіграє роль основного амортизатора, яка бере на себе "якість" наших доріг. Права нога оснащена локаутом, який може заблокувати роботу амортизатора у разі, коли він не потрібен для економії сил у довгих прогулянках. Також є регулювання жорсткості, що допоможе адаптувати велосипед під вагу велосипедиста.
Накатисті колеса допоможуть швидше звикнути до велосипеда за рахунок гарної маневровості. Двошаровий алюмінієвий обод запобігає поломці колеса і появі вісімок за рахунок пристойної міцності. Покришки з невеликим протектором надійно тримають велосипед у повороті на асфальтованому покритті, а малий опір коченню допоможе заощадити сили. Сталеві втулки з насипними підшипниками порадують також добрим накатом.
Трансмісія складається з 3-швидкісних алюмінієвих шатунів Prowheel та 8-зіркової тріскачки Shunfeng FW-8. Передній Shimano FD-TZ500 та задній Shimano RD-TY300 перемикачі із монетками Shimano ST-EF500 допоможуть вибрати потрібне навантаження. Каретковий вузол забезпечений промисловими підшипниками та не потребує обслуговування на всьому терміні служби. Дискові механічні гальма з ротором в 160 мм забезпечують надійний контроль швидкісного режиму за рахунок пристойного гальмівного зусилля і непоганої модуляції.