Готівкою, Банківської картою, Безготівковий розрахунок, Кредит і розстрочка
Велосипед Fuji Nevada 1.5 2022 – це збалансована модель японського виробника. 9-рикова трансмісія та дискові гідравлічні гальма, 29" колеса з якісною гумою, легка рама і 100 мм амортизаційна вилка - ось формула простоти, надійності та ефективності за розумні гроші.
Як матеріал рами використовується сплав алюмінію 6061. Він не тільки хороший щодо малої ваги та великого запасу міцності, але і тим, що дозволяє реалізовувати складні технології при виробництві труб з нього. Так, труби переднього трикутника рами мають витончення ближче до середини довжини (баттінг). Також труби створені із застосуванням гідроформування: розпеченим маслом під високим тиском їм надано складну форму, яка забезпечує конструкції високу торсіонну жорсткість. Троси трансмісії заховані лише усередині нижньої труби. Це захищає троси від бруду з-під переднього колеса. На велосипед за бажання можна закріпити повнорозмірне заднє крило і багажник.
Виделка у цього найнера пружинно-масляна SR Suntour SF20 XCM HLO з ходом 100 мм, чого більш ніж достатньо для контрольованої їзди бездоріжжям. При цьому на корону вилки винесено важіль гідравлічного локауту. Він дозволить заблокувати хід вилки, щоб мінімізувати розгойдування при інтенсивному педалюванні.
Зібрано вілсет цього найнера на міцних алюмінієвих обідах WTB SX19. Вони мають подвійну стінку, тому з вісімками не доведеться часто стикатися. Насипні підшипники втулок Shimano HB-TX505 забезпечать добрий накат. При цьому такий тип підшипників потребує щорічного ТО, яке буде запорукою його довгої та правильної служби. Покришки на вілсет встановлені WTB Ranger Comp шириною 2.25".
Nevada 1.5 забезпечена 18 передачами: 9 зірок касети Microshift (розрахунок 11-36T) працюють у парі із системою шатунів Prowheel на дві зірки (36-22T). Перемикачі Microshift Marvo LT (задній та передній) забезпечують роботу передач під керуванням тригерних манеток Microshift SL-M859. Дане навісне обладнання відноситься до туристичного сегменту. Тому розраховано досить великий експлуатаційний ресурс.
Зірки системи шатунів знімні, що дозволить суттєво заощадити, коли настане черга їх змінювати. Ця система шатунів також оснащена інтегрованим валом. Він обертається на промислових виносних підшипниках. Така конструкція має високу торсіонну жорсткість і легко заткне за пояс застарілий стандарт із квадратним валом.
Дискові гідравлічні гальма Tektro HD-M275 дають достатній рівень контролю швидкості. Гідравліка не вимагає великих зусиль на гальмівній ручці та дає більшу модуляцію (контроль сили гальмування), ніж механіка.