Готівкою, Банківської картою, Безготівковий розрахунок, Кредит і розстрочка
Велосипед Fuji Nevada 1.7 2022 – це гірський байк, який підійде для покатушок на природі ґрунтовими стежками лісів та парків. До того ж на ньому можна їздити на роботу, забув про громадський транспорт у теплу пору року. Легка алюмінієва рама та амортизаційна вилка, 24 передачі та дискові гідравлічні гальма – ось головні переваги цього велосипеда.
Рама цього гірського велосипеда зроблена зі сплаву алюмінію 6061. Завдяки баттингу труби одержують витончення стінок у ненавантажених місцях, що дозволяє заощадити у вазі без наслідків міцності. Верхня та нижня труби рами мають складний профіль, який створений шляхом гідроформінгу. Троси трансмісії заховані всередину рами. Там їм не страшні бруд та механічні пошкодження.
Вилка біля велосипеда коштує ZOOM Vaxa 30 з ходом 100 мм, якого вистачить не лише на поганому асфальті, а й на ґрунтах. А для гарного асфальту масляний демпфер дозволяє заблокувати хід (гідравлічний локаут), щоб не витрачати сили на розгойдування вилки.
Колеса забезпечують хорошу маневровість велосипеда та легку динаміку. Подвійні алюмінієві обода WTB SX19 під 32 спиці дають непоганий запас міцності, щоб не стикатися часто з вісімками. Втулки оснащені насипними підшипниками та ексцентриковим типом кріплення у дропаутах. Покришки на вілсеті встановлені WTB Ranger Comp розміром 2.25".
Трансмісія порадує 24 передачами, які зібрані з 8 зірок касети Microshift з розрахунком 11-34T та 3 зірок системи шатунів Prowheel на 42, 34 та 24 зуби. Великим плюсом Fuji у бюджетному сегменті є те, що вони не відмовилися від трьох зірок на системі шатунів. Завдяки чому навіть на страшні на вигляд підйому велосипед забирається легко. Перемикачі та монети на цю модель встановлені від компанії MicroSHIFT серії Mezzo. Каретка велосипеда картриджна: вал під квадрат обертається на промислових підшипниках. Вони не потребують обслуговування та налаштування, а тому служать довго, не привертаючи до себе уваги.
Гальма у велосипеда дискові гідравлічні Tektro HD-M275 зі 180 мм ротором спереду та 160 мм ротором на задньому колесі. Така гальмівна система дозволяє навіть при несильному натисканні на гальмівний важіль отримати гарне зусилля, що зупиняє.