Готівкою, Банківської картою, Безготівковий розрахунок, Кредит і розстрочка
Велосипед Pride ROCX 8.3 2024 зібраний на легкій алюмінієвій рамі та карбоновій вилці, оснащений 11-швидкісною трансмісією та найкращою дисковою механікою TRP Spyre. Гравійник відмінно їде як асфальтом, так і ґрунтом, а завдяки великій кількості бонок на рамі, він легко перетворюється на туринг з багажником, байкпакінгом і запасом води на багато кілометрів шляху.
Рама зроблена зі сплаву алюмінію 6061Т. Труби рами виготовлені із застосуванням технологій баттинг та гідроформінг. Виделка на байку встановлена ригідна. Вона виготовлена з дуже міцного і водночас легкого матеріалу – карбону.
Колеса зібрані з подвійних алюмінієвих ободів та втулок на промислових підшипниках. Фіксуються колеса у рамі за допомогою осей. Це надійніший і жорсткіший тип кріплення, ніж стандартний ексцентрик. Покришки Kenda Kick-Back розміром 700x40c має спрямований щільний протектор, який забезпечує гарне зчеплення на твердому покритті та малий опір коченню.
Велосипед має на борту 11 передач, які утворює система шатунів Prowheel DMA-40 та касета Sram PG-1130. Дуалконтроли Sram Apex працюють у парі з однойменним задніми перемикачами, гарантуючи чітку зміну передач.
Гальмування велосипеда забезпечується за рахунок дискових механічних гальм TRP Spyre. Це топова механіка, яка має відмінну потужність та модуляцію за рахунок того, що у неї обидві колодки активні. Ефективність цієї гальмівної системи можна порівняти з гідравлікою, проте TRP Spyre не страшні ні морози, ні спека. А внаслідок високої ремонтопридатності, вони найкращий вибір для далеких поїздок.