Це найпоширеніший вид велосипедного шолома. Відмінно підходить для гірської їзди або подорожей шосе без особливого екстриму. Така модель має гарну вентиляцію, невелику вагу, а також спеціальний козирок, який захищає від сонячних кращих, проливного дощу та зустрічного світла фар. Шолом може комплектуватися знімним козирком та захистом для щелепи.
Стандартна конструкція виробу досить проста: зовнішня та внутрішня частина, корпус, козирок, посилений каркас. Щодо регулювання розміру, то для цього встановлені повзунки, регулювальні диски та спеціальні ремінці із затискачами або замками. Поролонові накладки на липучках кріпляться до корпусу та виконують важливі функції: вбирають піт під час поїздки та забезпечують комфортні відчуття під час носіння велошолому.
Цей тип шоломів підходить для стрибків та екстремального катання. Він не захищає обличчя, але при цьому забезпечує безпеку скронь та потилиці. Він не так добре вентилюється, зате виготовляється із міцних матеріалів і тому може витримувати будь-які сильні удари. Навіть не знімаючи шолом, Ви можете на ходу перекусити і навіть випити воду. Відкрите обличчя дозволяє спокійно вчинити звичайні дії та не ускладнює дихання.
Купити велошолом можна в розмірах S, M, L, тому при заміні м'яких підкладок можливе мікрорегулювання. Саме тому слід уважно поставитися до правильного вибору розміру, оскільки покупні прокладки не зможуть забезпечити сантиметрову фіксацію обсягом.
Для справді жорсткої та агресивної їзди підійде інший професійний шолом. Такий виріб підійде для фрірайду, слоупстайлу, байкер-кросу та швидкісного спуску. Цей вид шолома забезпечує максимальний рівень захисту для шиї, підборіддя, обличчя та голови.
Велошлем купити для гоночної їзди слід тим, хто бере участь у професійних перегонах. Він має аеродинамічну, обтічну форму, має полегшену вагу і дозволяє суттєво знизити опір повітря під час подорожі. Такі моделі не мають спеціальних отворів для створення вентиляції. Такі шоломи найчастіше обирають професіонали, але це і чудовий вибір для велосипедистів-початківців.