Питання «Як вибрати багажник для велосипеда» напевно зацікавить велосипедистів, приємним захопленням яких є подорож зі своїм двоколісним товаришем. І цілком імовірно, що це питання актуальне і для любителів їздити на велосипеді на роботу або на звичайну прогулянку парком.
Найчастіше важливість установки велобагажника виникає у власників гірських велосипедів, які зазвичай не комплектуються багажниками. Відповідно необхідно десь розміщувати рюкзак чи сумку з речами чи туристичним спорядженням.
Важливість вищезгаданих пунктів є очевидною, оскільки вони допомагають визначити вид багажника, який підійде до наявного велосипеда, а також здатність витримувати вантаж, який планується на нього покласти. За бажання купити багажник для велосипеда в Києві або іншому місті України, слід пам'ятати про пункти, що визначають його високу якість.
Класичний. У таких багажників пір'я рами та ексцентрик підсідельного штиря є точками кріплення. Виглядає така модель як звичайний майданчик зі стійками з боків, які можуть кріпитися як до дропаутів заднього трикутника, так і прикручуватися за допомогою хомутів до верхнього пір'я. У верхній частині така модель може кріпитися або за підсідельну трубу, або до верхнього пір'я велобайка.
Цей варіант хороший у алюмінієвому виконанні.
Консольний. Кріпиться такий багажник за допомогою парочки болтів за підсідельний штир. Така конструкція передбачає перевезення не надто важких вантажів. Виробниками передбачається витримування навантаження до 25 кг і ця величина характерна швидше для рівних доріг. Хоча деякий досвід користувач показує, що на нерівних дорогах краще класти на нього невелику вагу до 8 кг. Тому слід звертати увагу на якісні та перевірені бренди. Часто такий варіант використовується на двопідвісах.
V-подібний. Якщо вирішено купити цей тип, слід враховувати, що вони розраховані для встановлення на велосипеди з різним діаметром коліс та особливостями рами. Така конструкція виглядає як майданчик, з боків якого є дві, а іноді й більше стійок, які відповідають за витримування навантаження та збільшення міцності всієї конструкції. Місцями для його кріплення можуть бути підсідельний штир, а також пір'я рами.
Передній багажник/кошик – найкращий варіант для їзди по місту. Для довгих поїздок така модель не підійде, оскільки зможе перешкодити огляду під час переміщення. Плюс до всього в них можна покласти лише легкі речі (до 5-7 кг).
Алюміній – найтрадиційніший матеріал для виготовлення багажників. Така модель відрізняється легкістю, прийнятною ціною та досить довгим терміном служби при дбайливому відношенні. Можуть витримувати до 25 кг.
Сталь також є матеріалом, що часто використовується. При цьому він є найбільш ремонтопридатним із гарним терміном служби. За вагою важче, ніж алюмінієві моделі.
Титан. Найміцніший і довговічніший, але й найдорожчий варіант. Хвилі підходить модель для перевезення важких вантажів. Основна перевага – стійкість до корозії.